Det är ju underbart

God morgon/eftermiddag, allt möjligt. Här sitter jag i mitt fina blåamysrum och knappar på tangenterna medans Nadine står i köket och lagar mat, det är ju underbart att slippa laga mat i sitt eget hem =). Idag ska jag ringa till GF och prat med dom om jobb, wish me luck! Sen ska jag nog kolla på en film jag köpte igår på Ica. Skriver om den senare iaf att det var bra. Nej nu var det mat :D

Puss på er!


Sötaste Nisse i vardagsrummet.


Lite av mitt kök där det lagades mat för fullt.

Kommentarer
Postat av: louiz

har du hört de om chris brown?

checka in mitt senaste inlägg isf.

puss

2009-02-09 @ 16:31:54
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0