Jultomten finns..



Oj så trött jag är nu. Jag har varit vaken länge för att vara jag men imorgon är jag ledig från jobb och skola. Jag kommer iförsig plugga en stor del av dagen men jag slipper lämna hemmet. Har hört att det ska snöa imorgon så det blir mysigt. Annars mår jag bra, är fortfarande lite kluven om hur jag skall göra till nyårsafton. antingen blir det Gotland eller så blir det Stockholm. Jag får helt enkelt se. Nyårsklänningen ska jag köpa på mellandagsrean iallafall. Förra året hittade jag min klänning på självaste nyårsafton! ANYHO! Nu ska jag slå in lite julklappar.

Juste... litet tips så här i juletid. Säg inte tack när någon säger prosit! Ni dödar tomenissarna då! Och då blir inte tomtefar glad nu när han behöver dom. hoe hoe hoe ;)!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vilken snygg blogg du har =)

2009-12-14 @ 22:57:10
URL: http://bambey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0