SushiMushi!

Jag fattar inte hur vissa kan nöja sig med trash! Han är ful och svättig. men jag tänder på Homer så vad kan jag säga egentligen!? EUW! Har sjukt tråkigt. Men jag längtar tills imorgon för om jag får som jag vill (alltid) kommer jag kunna köpa RÄTT löshår till mig och allting kommer bli PERFEKT! Jag är sjukt törstig ikväll, konstigt nog? JUSTE provade på sushi(eller hur det nu stavas?) idag! C hade med sig det till jobbet och jag smakade, var livrädd först. Har ju aldrig testat men YUMMI va gott. De smakade smörgåstårta (HAHA). AS GOTT! Lätt att det ska bli min nya favorit iallafall när lönen kommer. Nu skrev någon på facebook. Got to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0