Fredag är det inte utan LÖRDAG!!!

Hojt, och fy fan jag trodde jag skulle dö för ett tag sen. Jag vaknade av att en humlejävler spatserade runt i min feja! Jag började skrika och vifta med armarna slog mig i ansiktet och hoppade ur sängen och flög ner för trappan. URK! Stackars katterna fattade ingenting, men jag flög upp för trappen lika snabbt som jag flygit ner eftersom att jag inte vet om humlor bräns eller inte, katterna var ju där uppe, när jag väl kom upp så höll B-akon på att misshandla humlan som jag började tycka synd om. Så jag öppnade fönstret och B-akon smälte till humlan på baken så den flög ut(konstigt nog så tror jag B-akon förstod vad jag tänkte). Det var jag och B-akon mot humlan som nästan tog mitt liv. Men God morgon vettja :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0