Tacka vet jag Gotland.

Lyssnar på Leona Lewis- Forgive me och är helt på topp humör idag.
Det va längesen jag vaknade så tidigt som jag gjorde idag och inte somnat om. Jag toppade med att vakna klockan 07.30 hemma hos SaraBunny, min älskling! Pratade snabbt med henne när hon hade vaknat sen vandrade jag hem för att ta en snabb dusch och åka iväg till Jakobsberg. Där sprang jag runt som en förvirrad höna. Jag hittade ingenting som jag skulle till. Kom försent till alla ställen för att kunna få hjälp med de jag ville ha hjälp med. Det är jobbigt att inte veta vart allt finns. Tacka vet jag Gotland. Där har vi ett Centrum där ALLT finns, ingenting man behöver leta efter och om de skulle vara så, så tar de MAX 10 minuter att gå!
Jag mötte Mona och vännen vid monas skola lite senare och åkte vidare och tog ut pengar. Pengar som jag verkligen inte vill göra av med men som nästan är slut iaf.. Jag och Mona har köpt lite gott att dricka för ikväll. Tror inte vi skall ut men jag vet faktiskt inte. Har kanske planer på att träffa Georg över ett glas vin, men får se om lillskiten hör av sig.

Nu snart kommer Nadine(syster) hit också. Det ska bli kul för jag älskar att umgås med henne. Hon är lika knäpp som jag är och de uppskattar jag för hon förstår mig.




XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0