Nu är de inga problem längre

Va förbi Sara en snabbis och hämtade min plattång. Har verkligen sett ut som ett fån dom senare dagarna eftersom att jag inte kunnat fixa mitt hår så som jag tycker om att ha det. Nu är de inga problem längre. Plattång ljuv plattång. Funderade tidigare idag på att gå ut och ta lite dagkort på naturen/migsjälv men de blev inte så. Det är aldrig kul att ta kort själv och Mona sov, ville inte väcka henne fast jag tror nog jag gjorde de några gånger iaf.
Så idag har de varit ennu en slappar dag och jag är riktigt trött på dessa dagar nu. Känner mig helt muppig som bara går runt här hemma/ute utan att ha något att göra. Förstår inte hur människor kan bara vara lixom. Bara gå hemma och inte göra någonting om dagarna och må bra av det. Jag får panik. Det känns även som om jag inte kommer någon vart med mitt arbetssökande heller. Jag har inte haft chansen att komma ut i affärer även om jag vill vill vill de. De är inte lätt att vara bankrutt och verkligen vara de på riktigt. Har inte en krona. Därför blir det svårare att ta sig någonstans med för allting kostar ju! Buuh blir matt av att ens tänka på allting. Hoppas ni har de bra iaf.

XOXO Ellie


Kommentarer
Postat av: therese

I feel u.. va arbetslös suger så hårt..inget att göra. min nya hobby är ams även fast de inte ger något haha.. jag saknar daaaaaaaaaj

2008-10-14 @ 20:14:03
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0