Billys Pizza

Så, nu är de alldeles strax matdags här i jakobsberg. Billys Pizza blir med. Mums.
När vi har ätit kommer vi börja röra oss mot Js bandymatch. Jag är inget fans till små hårda bollar( haha) som slås iväg fort av en klubba så jag kommer antagligen vara skit skraj för att jag skall få bollen på mig men, de ska bli kul att se gubben springa lite ;)


Igår drack vi lite och hade skit trevligt faktiskt. Kvällen slutade för mig efter ett långt och spännande spel i köket. Vi spelade tecken. Jag och Jeanette vann rätt överlägset över J och F. Somnade runt 4-5 på morgonen och vaknade vid 9 då de va dags att åka mot Tensta och spånga by för att baka lite med mini4h. Smulpajen vi bakade blev skit god.

Nu ropar Jeanette att maten är klart så jag ska kila.

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0