Bloggande på nattetid

Bloggande på nattetid.
Jag är så sjukt sjuk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Somnade vid 17.00 när jag kom hem från stallet. Jag kunde inte hålla ögonen öppna. Vaknade senare och hela näsan va igentäppt och jag hade sån där konstig huvudvärk man får ni vet när förkyldningen bryter ut. Tror dock att jag är mer än bara förkyld för jag mår så sjukt illa. Skall iaf lägga mig ner och försöka sova igen för jag skall upp tidigt imorgon och möte Mamma i centrum( hon är i stockholm) och åka till mormor i Gnesta!
Jag fick arbetsintervju på tidag. Baske consulting! Spännande!

Jag hatar att vara sjuk!

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0