BLÄ och SUCK!

Om bara någon timma skall jag börja åka mot stan för att hinna med Bussen som går 1400 från cityterminalen. Bussen ner till Kalmar tar 6 timmar BLÄ och SUCK! Men det är värt tiden för när jag kommer fram så kommer min käraste Mika och min bästaste bästa Qvibbe  stå och vänta på mig :) MYYYSS. Efter det så vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Kanske åka hem till Q och spela gitarr hero eller så skulle vi hem till Nadine och hjälpa henne att flytta?! :/ hmm jag vet inte riktigt. Jag vet bara att jag är framme halv 9 ikväll. Jag ska sova på bussen, Ja de ska jag! Inte för att jag är trött eller något men vaken, sittandes i 6 timmar. Nej tack!

Nu ska jag duscha, platta håret, packa ner de sista och sen börja åka. Oh jag blev sugen på kaffe!


Så här dricker jag och Therese kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0