Jag mår dåligt bara jag tänker

Hello mina älskade.
Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat två dagar hos systeryster. Har för mesta dels sovit om jag skall vara helt ärlig. Att vara deppig gör en riktigt trött faktiskt men, nu är jag pigg och glad. Har ringt lite samtal idag. Ringde tandläkaren. Skall dit den 16:de. Åh jag är så rädd för tandis alltså. helt sjukt. Jag menar egentligen är det jävligt läskigt. Tänk dig när dom borrar och lagar en massa och så råkar dom rycka till som man ibland gör och vipps så borrar dom rakt ner i tandköttet, usch jag mår dåligt bara jag tänker på att jag ska dit.
Skall in till Q om ett tag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men någonting blir det väl. Kul jul! Kanske kolla på ThisChristmas med ChrisBrown, tror inte det med tanke på att Q tycker Chris är väldigt fjollig. hmm.. Jaja ^^

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.


Just nu ligger Prinsen och Miko(svart) i min säng och myser medans ...

..Katti ligger i fönstret och snarkar (hon slutade när jag tog kortet).  Katter är sjukt mysiga djur och jag ska så ha fler än bara Katti och Klas när jag skaffar egen lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0