Keep on plattning


Lite skillnad iallafall? jag tycker bättre om rakt än mitt vanligt AFROOO = (afrååååw låter det i mina öron)

Som sagt så håller jag på med mitt hår och jag har väldigt känsligt hår som jag inte bryr mig om speciellt mycket. Men jag har köpt L´oréals studio hot curl som skyddar håret mot värme. Och får lockarna att hålla längre när man lockar håret som jag gör ofta. LOVEIT! Tänkte visa skillnaden på mitt vanliga och plattade afro. Många tror att jag ska ha svinto aktigt hår men jag är ju BLANDRAS så jag har lite mildare afro, typ fårull utan konkelbären..

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha jag får också sitta och platta mitt håt i evigheter ;)

2009-09-04 @ 18:53:04
URL: http://ayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0