god natter din bääver

God afton mina druvor
. Om ni nu skulle undra så har jag suttit inne vid mom och kollat på mina favoriter på kanal4, DAG-OTTO är min framtida man alltså, helt undebaaaa e han! tuuudeee! Nu sitter jag iallafall inne vid mig och jag är dö trött. Ville bara slänga in ett tråkigt inlägg innan jag coolar(stavasdetså?) vippen. Imorgon får jag skjuss till jobbet vilket innebär att jag INTE behöver vakna kl 7 utan jag kan vakna kl 8, LOVELY!  Men nu ska jag skita, skrubba ansiktet och sova.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

Kul att du också börjat blogga =)

2009-05-26 @ 09:00:42
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0