Jag är sååå..

hungrig, men min kyl är (och då menar jag ÄR) helt tom. Jag har ketchup senap och lite lite vin. URK! I frysen finns lite falukorv och någon infryst påse köttfärs. Jag har inga grönsaker eller någonting. Det hade varit så sjukt gott med köttfärssås men jag har ingenting hemma och mitt konto ligger på minus. BLÄÄ Hate life right now! Att man inte ens har mat är ju sjukt Och varför ska man alltid bli så sugen på mat när man inte har något? Jag menar jag har drömt om smörgåstårta tre nätter i rad. Det hade varit så gott just nu! Eller potatisgratäng. Mumms.

Nej, Det här fungerar inte. Nu ska jag fortsätta söka jobb och vara hungrig!


Drömsalladen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0