Härliga Gotland

Hej.
Nu sitter jag hemma som Jannicke och jag blev överlycklig när jag såg datorn och tänkte blogg blogg blogg. Jag saknar er! Och jag saknar att blogga varje dag. Nu till en liten update.

Resan till Gotland gick jätte bra och jag hade tur som fick sällskap av Liza hela vägen. Vi hade jätte kul på båten, jag tror nog att det var mycket av övertrötthet att göra. Väl framme hos Therese så var det en cigg och lite småprat innan vi somnade som små barn. Jag vaknade på lördagen och Therese gick till jobbet. Jag år frukost och promenerade ner till Stan men hittade ingenting jag vill ha och sitta på Therese jobb i 3 timmar ville jag inte, så jag gick hem igen och städade lite hemma hos Therese.

Till kvällen gjorde vi oss fina och sen hällde vi upp vin i varsit vinglas och satt och skrattade och pratade tills det att vi skulle åka till förfesten. Hur kul som helst hade jag. Träffade massor med vänner och det var bara helt underbart. Jag hade så sjukt kul. Sen var det dags att åka ner till krogen. Vi missade våran taxi och gick ner till stan och sen grabbade vi en taxi och åkte ner. Dansade dansade och blödde på tårna. Flirtande och rosévin. Härliga Gotland. Jag trodde min kväll skulle sluta vid 2 när klubbarna stänger. Men nej nej, det var efterfest med Chefen och max mat. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv faktiskt. Så sjuk kul! 

Igår var det gratis kebabrulle som gällde eftersom att jag vann pokern och insatsen var en kebabrulle.
Jag smaskade i mig den och låg och glodde på tv hela dagen med världens huvudvärk. Helt plötsligt så såg man Kenza på Mtv ? Blev faktiskt förvånad. Först såg jag inte att det var hon. Hon såg annorlunda ut gemfört med bilder, men vem gör det inte?!



Tyvärr så kan jag inte få in några bilder överhuvudtaget för jag har glömt min usb sladd hemma på Öland. Jag kommer hem på fredag istället för söndag.. Jag saknar mina Katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0