Det speglar av sig på mig

Då har man landat på Öland igen och det känns helt okej. Har gosat väldigt mycket med katterna och bara slappat faktiskt. Varit på möten och umgåts med familjen. Idag så började jag måla om mitt vardagsrum men den vita färgen tog slut efter bara en vägg så det är lite katastrofalt i mitt vardagsrum just nu, men det speglar av sig på mig. Katastrof ;)
Nu är Nadine här och vi ska umgås till det är dags att lägga sig. Jag ska vara kvar på ön och bara göra igenting?! Kanske får tag i Q och umgås med honom men ingenting är bestämt ännu! Jag funderar oxå på att måla om mitt sovrum för just nu är färgen på väggarna så gräsliga att jag bara vill SPY! well well, Inget mer att skriva så, hörs när vi hörs..

Hört att du Dejtar A-hoe! tragiskt baby!





Nu är det vår på Öland och jag hoppas det håller i sig för det är så sjukt fint.

Kommentarer
Postat av: jannicke

är det en lila vägg du målar? :)

2009-03-19 @ 22:28:33
URL: http://jannnicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0