Tvättstugan

Nu har jag lagt i första tvätten i tvättmaskinerna, känns lite konstigt att tvätta i en tvättstuga igen, men som tur är så är det maskiner jag förstår mig på! Om 40 minuter ska jag springa ner och hämta upp tvätten och kasta i en ny! Mika var förbi här och åt frukost med mig innan hon åkte till Öland! När hon kommer hem igen skall vi promenera till Citygross och hämta hennes cykel och sen cykla tillbaka, det ska bli skönt med lite motion! Undra när jag och mom ska orka borra upp nästa hylla? Jag är inte alls sugen på att höra ljudet idag iallafall! Det får ske när jag inte är hemma helst! well well, har inte mycke att skriva så vi hörs när vi hörs!

PUSS


Det är skönt att mina babe är tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0