Puss

Puuh, då var man 20 år och egen lägenhet har man med, nu skulle det sitta fint med en heltidsanställning som jag förhoppningsvis får inom kort. Just nu så lagar jag, Mika och Q mat. Gott. Kyckling och sallad, min favorit.

Igår så var lite nära och kära här och firade mig. Jag satt med mitt vinglas hela kvällen och bara gottade mig med vinet, foot of africa! Kvällen slutade med sminket kvar i ansiktet och en sovande Mika bredvid mig i sängen.

Har tappat väldigt mycket av mitt bloggskrivande men det får jag nog snart tillbaka.


Ha det bra så hörs vi när jag får mer skrivlust.

Kommentarer
Postat av: Nadine

JAG ÄR HUNGRIG NU!Ska kolla i din kyl =P pusselipuss

2009-02-08 @ 21:18:47
URL: http://www.moulinrougee.nlogg.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0