En U-sväng och ett nytt liv kanske?

 


Om bara några dagar så har man levt i 20 långa år. 20 år som har passerat som en vindpust. Jag vet inte om jag skall gripas med panik eller lugn när jag tänker på att jag har haft 20 år på mig att göra någonting både för mig själv och för världen, men vad har jag gjort? Jag har inte gjort någonting överhuvudtaget. Jag har levt i 20 år och inte bidragit med någonting. Jag vill kunna känna att jag hjälper till. Men hur kan man hjälpa andra om man själv behöver hjälp? Ibland känns det som om jag tar på mig för mycket, men samtidigt har jag ingenting att ta ansvar för. Jag vill så mycket, men har så lite att ge. En U-sväng och ett nytt liv kanske?
Kan man beställa det någonstans?

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: ja, hive five! ååh, du bor på öland! jag bor i kalmar! :D

2009-02-02 @ 19:43:13
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0