Bestämde sig för att överaska mig och min syster

Då har det varit alla hjärtans dag och jag som trodde att jag skulle sitta ensam med min syster och våran hemma gjorda glasstårsta blev fullt förvånad när två bekanta bestämde sig för att överaska mig och min syster med en flaska vodka och gott sällskap! Födelsedags vinet jag hade och vodka flaskan som kom med sällskapet dracks upp med mycket skratt och massor med spel. Hur kul som helst!
Sanning och konsikvens, Missförstånd och förståelse. Herre gud säger jag bara. Jag fick min valentin kiss och mer där till. Min alla hjärtans dag var helt och hållet perfekt. Men visst har man lite ångest. Men ångest får en bara att känna sig levande, så DET GÅR BA NU KAN MAN SÄGA!


Idag, mys framför tv:n och massor med kramar och mys under täcket ( ej barnförbjudet )
Nu ska jag och Nadine städa städa städa för min lägenhet ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG.




Livets väg börjar klarna!

Kommentarer
Postat av: Therese

okej seriöst jag vilöl veta allt om alla hjärtans dag VARFÖÖÖR har ingen ringt mig å talat om allt smask.. nej fy satan

2009-02-15 @ 20:40:53
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0