något jag måste se.


Biopremiär: 20-03-2009
MARLEY OCH JAG är en oförglömlig och varm komedi med Owen Wilson och Jennifer Aniston baserad på (bok) bästsäljaren med samma namn.
För regin står David Frankel som regisserade "Djävulen bär Prada".

Jenny och John skulle just börja sin gemensamma tillvaro. De var unga och kära, de hade ett litet hus och inte ett bekymmer i världen. Så bestämde de sig för att öva sina föräldratalanger på en hund. In i deras hem kom Marley, en gyllengul labradorvalp som snabbt växte till en bredbröstad fyrtiofemkilos ångvält. I dundrande fart tog han sig fram genom livet, han sprang genom dörrar, hälsade alla gäster med en dreglig puss och tuggade i sig alltifrån pennor till ett använt graviditetstest. Men lika vilt som han betedde sig, lika obegränsad var hans tillgivenhet. Och för familjen Grogan blev han en ovärderlig gåva.

Marley och jag är en berättelse om villkorslös kärlek och lojalitet, om hur en hund kan lära oss vad som verkligen betyder något. Det är en bok för alla som älskar djur, för alla som har ett stort hjärta.

undra hur bra filmen är om bara förtexten för boken gör mig helt nyfiken.


Jennifer Aniston+Owen Wilson!

Nu jäklar ska min bästis få leta sig svättig efter denna film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande

2008-12-15 @ 14:10:18

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0