gårdagen








pic1 Baki, pic2 Nadine & Meriton, pic 3 svinö(haha) ölandsbron by night, pic3 mysbild.

igår blev det basket häng vid Nova på kvällen. Sjukt kul och skönt att få röra på sig faktiskt. Åkte ner till svinö och bara njöt av en mysig sommarkväll. Fick lite privatlektioner i boxning av Baki, inte mig grej haha! Kvällen slutade inte allt för sent då jag (mood killer) behövde min del av skönhetssömnen. Så kan det gå. Nu ska jag cykla iväg till jobbet. Solen lyser och himlen är halvblå. Det pirrar i magen :)

Ha en underbar dag. THERESE JAG SAKNAR DIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0