trött..

God morgon..

Eller det regnar ute så så god är morgonen inte. Det enda positiva med regnet är att snön smälter bort och att jag inte behöver cykla i de :)! Vaknade av att Nadine väckte mig alldeles för tidigt på en ledig dag men det får gå. Drömde en liten mardröm precis innan jag vaknade. Jag blev attackerad av en bock jävel och biten i huvudet av ett får. Vad har jag gjort dom liksom? Idag har jag tänkt städa lägenheten och möblera om i mitt rum meeeen jag känner inget sug just nu så ... precis!..

Puss


(Har helt och hållet tröttnat på mitt ansikte så inga bilder just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0