Sweet

Kan inte förstå att det bara är 85 dagar kvar tills grodan kommer  ---------------------->


God morgon på er!!

Idag är verkligen en god morgon. Såg på vågen här hemma att jag gått ner yttligare 1kg sen den 12e mars och gissa vem som kom i byxorna nu da.. Mohahaha!!! Ska snart åka iväg till jobbet för att jobba några timmar mitt på dagen. Hoppas det är bra med folk på stan idag för dåå blir arbetet mycket roligare. Det enda som saknas är sol och blå himmel idag igen..


Nu ska jag däremot göra mig iordning. Ha en super lördag..




Frågan är bara vad jag ska ha för skor ?! (byxorna är köpta på ginatricots rea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0