Städa städa städaa

Mitt uppe i städningen. Fan va najs det blir alltså. JAG HATAR KATTHÅR!! Det är så illa att jag hostar upp hårbollar (nej)..Känner att jag har en för stor säng:O?!!!!! Eller ett förlitet rum. Skulle lätt byta mina sängar mot en 160 säng.. Skulle kännas bättre. JAJA!! Har kollat klart på hela sesongen av Couger Town och jag ÄLSKAR DEN. Hoppas att det blir en andra sesong med.. Cant wait!.. Har köpt två nya matböcker med. Kyckling och grillat. mm om jag ska bli mästarkocken i sommar eller vadåå.. Tillbaka till städningen nu. Puss på er!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0