Sneak Peak..

Smygtitt på tavlan jag målat till lilla Mathilda :).. Det blev, om jag får säga det själv, mycket söt .. Hoppas den blir omtyckt. Ska försöka få den till Öland så snart som möjligt. Eller så får mam ta med den när hon ska till Pia. På något sätt kommer den dit den skall iallafall..
Nu ska jag faktiskt sätta mig med en ny tavla som jag ska ta med mig upp till stockholm till påsken. Vet inte vad jag ska måla än, men spännande blir det :)



När jag målar är jag aldrig försiktig när det gäller att få skarpa eller tydliga linjer. Jag tar hellre en lite risk och drar med pensel kanske lite för snabbt men, det ser helt enkelt mer äkta ut. Jag hatar skarpa och tydliga linjer på en tavla för det för mig ser datagjort ut. Så om jag skulle glida med penseln så gör jag inte världens grej av de utan de är mer äkta tycker jag.. Därför älskar jag  att jobba med akvarell..
(för er som är nyfikna på min målar teknik vill säga)

Kommentarer
Postat av: Emma.

Du är duktig! :)

2010-03-23 @ 12:25:15
URL: http://keepitreaal.blogg.se/
Postat av: Anja - Mamma till Mathilda

ih! :D den ser jättegosig ut :)) längtar tills jag får sätta upp den över Mathildas spjälsäng :D

2010-03-23 @ 16:59:12
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0