Snart såå...

OMG. Jag är så sjukt mätt alltså. har tryckt i mig 3 rullar tacos, urk. Men gott var det. Pratade precis med Therese. Hon har kommit fram till oskarshamn med gotlandsbåten och väntar på bussen hit till Kalmar. Wiho!! Funderar på att städa iordning i mitt rum. Det behövs kan jag lova och imorgon ska jag äntligen tvätta. Min tvättkorg går inte att stänga längre och smutskläderna ligger till och med på golvet runt i kring det för att dom inte får plats i! Jag behöver en större tvättis.

Well well. Ha en mysig måndagskväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0