Skönt..

Blogg.ses sms funktionen fungerar inte riktigt ser jag nu. Den lilla som saknas är: "Någonting jag la märke till nu är att det är väldigt ljust ute trots att kl är 5. Mysigt"..Anyho. Nu är jag hemma iallafall och sitter i underkläder framför datorn (to much info?) Någonting jag hatar är att ha kläder på mig när jag är hemma., underkläder har jag ju självklart men istället för kläder sätter jag gärna på mig min morgonrock och lutsar runt i den, som nu :)
Är ledig resten av veckan så för min del blir det att träna söka jobb och umgås med folket..

Puss på er så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0