regn...

Grodan är här om 77 dagar. Lilla lilla finaste grodan ♥

Det blev inte en allt för lång dusch då jag damsög och tränade innan jag hoppade in, i duschen alltså. Vilken konstig mening. Pratade med Jeanette förut med. Det ska bli så kul att komma upp till dom. Längtar så jag nästan spricker. Jeanette och Fredrik är mitt favoritpar faktiskt och lilla Teo är bra för go! Jag önskar jag kunde få ett jobb i stockholm så jag kunde få träffa dom oftare. Men men. Nu ska jag inte göra mycket alls. KL är redan 18.23. Jäklar va tiden flyger när de nu är sommartid. Det kommer vara jobbigt att ställa om.


He eat my heart, that boy is a monster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0