ont i huvudet

Snacka om att det är kväll nu. Jag har ont i kroppen och ont i huvudet men så kan de gå. Kom hem från jobbet för ungefär en timme sen. Någonting jag inte kommer glömma nästa gång jag cyklar till jobbet är vantar. Fy satan va kallt om händerna alltså. Sitter i soffan och kollar Simpsons just nu, mitt favorit program. Missar aldrig ett avsnitt om jag verkligen inte måste. Imorgon är jag ledig så det blir att ta en extra lång sovmorgon. Mums!

Hoppas ni har haft en jätte bra onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0