Lördag

Hej :)

Vart tog regnet vägen? Jag är glad så länge jag slipper men jag hade ställt in mig på regn idag för dom sa det igår på nyheterna. Istället är det otroligt skönt ute med svagt solsken och mulet. Skoja inte om en redig väderprognos från mig haha! Jag har haft en bra dag på jobbet. Bra med folk och alla är glada idag. Det gillar jag! Cyklade hem och fick sällskap i telefonen av Qvibbe. Nu är grabbarna inte säkra på om dom ska ut ikväll eller inte, vilket gör mig lite OFF! Jag hatar veliga beslut. Antigen ska dom eller inte. Jag vet att jag vill nu. Men imorse ville jag inte. Men nu vill jag. haha jag och dubbelmoral går hand i hand. SÅ ÄR DE..

Nu ska jag bara njuta av att inte behöva ha kläder på mig...(to much?)

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

njut av nakenheten nu då ;D

2010-03-27 @ 15:25:44
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0