Jihooo

Har suttit och kollat bussresor till sthlm och kommit fram till att jag tjänar in mycket pengar om jag kan åka den 31a istället för den 1a. Ska förbi jobbet imorgon och kolla med min kollega om hon kan byta pass med mitt pass. Det skulle ju absolut inte skada att få yttligare en dag i Stockholm :) Hoppas hoppas hoppas!! Annars har Berndt precis varit här på besök vilket alltid är lika kul. Alltid får man sig ett skratt. Nu ska jag inte göra möe.. Kanske måla lite?

Imorgon är det PLAYDATE med MIN JOHI... Ser fram emot det!!

 

Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

SV:Tack babe såå söt du e =) Hur mår duu?

kramis

2010-03-24 @ 21:06:27
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/
Postat av: Johanna

<3<3<3!!!

2010-03-25 @ 08:22:57

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0