Ja jissus

Jag kom precis på att jag har ett problem. Ett problem som andra kallar I-landsproblem. Jag har ingen vårjacka! Det är för varm med min dunjacka och ullkappa. Det är för kallt med bara kofta eller med min pälsväst. Jag hade verkligen behövt en enkel vårjacka.. Ska se om jag hittar någon på internet när jag kommer tillbaka från promenaden som jag endå går med min för varma ullkappa :)

Jag är inte den enda med sånna här problem. Jag vet att alla tjejer kollar i sin fullproppade garderob och säger JAG HAR INTE KLÄDER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0