Intensiv dag.







Nu har Therese och Serser åkt hem till Gotland. Hela denna dag har varit skum. Den har inte känts/kännts? verklig. Jag har verkligen haft en bra dag i Kalmar. Det är ju sjukt. Och så har jag träffat Serdar(Therese man) som jag inte sett på två hela år. Jösses. Allting känns så overkligt. Men jag är så glad för deras skull.. Nu är det bara lilla grodan som ska till världen för att denna perfekta familj ska bli perfektion! Jag älskar dom.

Imorgon är det jag som jobbar eftermiddag vilket jag konstigt nog ser fram emot. Juste, Hittade världens snyggaste kavaj på Bikbok idag och den ska så bli min nästa vecka. Hoppas bara att den hänger kvar där när jag kommer med min bank i handen.


BALLE ATT INTE SALEM AL FAKIR VANN MELODIFESTIVALEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0