Great Day!!!

Hemma igen efter en UNDERBAR dag med Johanna. Det är konstigt att vi inte träffas oftare när vi har så sjukt kul ihop. PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH vad var det i sprutan..(internskämt) HAHA! Men iallafall. Det blev lite shopping för min del, en tröja(Ginatricot), en nu klocka(albrektsguld) och sötaste öronhängerna från Lindex. Vi var även införbi en guldsmed som förvirrade mig mer än dom gjorde nytta. Som tur var så förstod Johanna hela grejer med att smälta smycken och göra om dom, Thank the lord!!! Vi fikade på 4kök och hade en super dag!! Träffade MAMI, Alexandra alltså :). Någonting med dig Lexi är att du alltid strålar, alltid! Synd att jag inte fick behålla kortet på dig :D Och jag saknar dig Verkligen!! Det ska bli sjukt kul att få tillbaka kontakten med dig(för nu får vi ta oss i Kragarna(kjolarna) och börja ses) för du är en underbar människa och dom minnen jag har med dig är så roliga och skumma, precis som vi!! Någonting jag är så sjukt dålig på är att umgås med människor som betyder mycket för mig, vet inte varför egentligen. Det bara har blivit så. Det ska det bli ändrig på. Jag ska sluta svära med. Men nu skriker mamma att våfflorna är klara, vad vore våffeldagen utan våfflor.. Bara 6 dagar kvar tills jag åker till Stockholm!!



Bäst!!! IOR.. VEM HAR DÖTT??


Kidnappning på gång ;)!! Ursöta Neville..

 
Hårig jävla arm.. Mumsss. Och söta örhänden..

 
Tröjan.. :)



♥ Tack för en underbar dag Johanna!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du att jag säger det samma, Nasse! Hur bra dag som helst! LOVE YOU, MAN! <3

2010-03-25 @ 19:56:20
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

<3

2010-03-25 @ 20:26:15
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0