Gnesta

God morgon sunshines.

Jag är sjukt ur form. Snuvig och jävlig men det går nog över. Idag åker jag till Gnesta med familjen och kommer hem på fredag igen. Stora familjen är redan uppe i gnesta, morbröder, moster, kusiner. Så jag vet inte när jag kommer blogga igen. Det kommer nog inte kännas så kul att blogga nu pga allting, men jag hoppas ni får en underbar och solig onsdag, torsdag och fredag om vi inte hörs förens jag kommer hem.


Jag har inte packat eller ätit frukost eller duschat och vi ska åka om en halvtimme.. panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0