Gnesta

Nu är jag sen ett tag framme i Gnesta. Det är väldigt mysigt att ha hela familjen samlad på ett och samma ställe. Tråkigt att det är under dom omständigheter som är bara.. Det var hur många år sen som helst sen det hände. Jag är lyckligt lottad som har en sån underbar familj. Snart kommer morbror+familj, morfar och Karin. Mys. Jag är ganska trött just nu men jag får hålla mig vaken tills alla har kommit. Så är det. Nu ska jag fortsätta lösa korsord ur tidningen jag köpte på bilresan upp.

Ha en fin onsdagskväll, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0