Duggregn ute..

Hej allihopa! (Ja, ni börja bli ett par stycken nu)

Hoppas allting är bra med er. Med mig är det great! Ska träna om en liten stund så jag hinner det innan jag ska ner på stan och förhoppningsvis förälska mig i en oversize kavaj som jag vill ha som basplagg i vår. Sen ska jag över till Öland med Mami och Nadine. Vet inte riktigt vad vi ska göra, hälsa på Pia säkert! Det blir kul vad vi än gör. Står still på vågen än så länge men det ska det blir ändring på. Nu på en gång :)

Ha en bra fredag ♥ !


Kommentarer
Postat av: N

Vad tycker du om trenden som har tagit modevärlden med storm?



Håller btw med om vad som står skrivet på din header ;)

2010-03-19 @ 13:03:16
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0