Drömmar

Mitt i natten men, jag fick verkligen ett sånt lyckorus precis (snacka om upp och ner). Drömde mig bort till min första lägenhet jag ska ha någongång och jag bara längtar. Jag vill kunna inreda en hel lägenhet efter bara min egna stil. Hallelulja är det enda jag kan säga. Önskar bara att min önskan kan slå in detta år. Det hade ju varit hur bra som helst. Åh så kul det skulle varit. Min stil är väldigt romantiskt och gräddig samtidigt som det är väldigt färgglad och jag vill helst att allting ska vara gulligt. Sen att jag är besatt av kossor (dock inte i tyg) det är ju bara en kul grej. Känner verkligen att jag är redo för att stå på egna ben och det har jag varit ett tag. Så länge det däremot inte finns några jobb så lär jag få sitta kvar i "rullstolen"!!

Nu säger jag God Natt med ett leende på läpparna och hoppas på att jag får drömma inatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0