Boys boys boys..


Jag och Qvibbe..

Nu är det tjockt med dimma här i kalmar och jag vet exakt hur mitt hår är i sånt här väder. BALLE!! Nu nästan hoppas jag på att utgången blir inställd. Nej inte riktigt men jag hatar sånt här väder. Det är sjukt fuktigt och jag ser hur fukten flyger runt. Jag har tappat rösten med, men så går det när man gormar till massa härlig musik. Hoppas för Qvibbes eget bästa att han messar mig snart om hur det blir ikväll annars är det mordhot på gång. Jag är ett kontroll freak och vill veta när hur och vad som händer i tid..

nu ska jag laga mat..


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en bra lördag!! :) KRAM

2010-03-27 @ 17:19:06
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0