Black head

Whats up?..

Kom hem alldeles nyss från en mini tipp till modehuset. Köpte hårfärg på h&m och en nessisär(stavasdetså?). Dom har ju 10% rabatt för klubbkunder så lite billigare blev det jag köpte allt :) Nu ska jag bli en black head igen. Har vant mig så med färgen trots att jag inte tycker om att vara svarthårig. Till sommaren ska jag bli choklad igen :) FÖRESTEN, det "vita" ursöta klänningen jag skrev att jag förälskade mig i igår ifrån H&m såg jag idag. Jag tar tillbaka det jag sa. Klänningen var inte vit utan typ smuttsvit, jätte konstigfärg och tyget var inte så lätt som det såg ut på kortet. Nej, BIG NONO!!! Jag såg en bild på Rihanna tidigare idag, love her dress!! GIVE ME! Undrar dock om denna klänning också är något helt annorlunda i verkligheten? :O


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0