BLÄÄ!!


Helt förstörd!! Vetifan vad jag ska göra alltså!!! Anledningen till det röda ögat är för att jag smart som jag är råkade peta tandborsten i ögat imorse när jag borstade tänderna!!!


Shupp.. Jag har vilat en bra stund nu och känner mig inte alls mycket bättre, har fortfarande ont som fan i nacken och näsan är täppt. Jag vet inte om jag ska iväg och parta eller inte. Jag är helt förstörd men jag känner att det hade varit kul!! Jag behöver njuta av att ha saker att göra så jag ska festa loss ikväll. Blir det med klack eller utan?, det vet jag inte än.

Orkar inte sitta här längre, ha en härlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0