And im off..

Hej på er.

Nu är jag hemma från jobbet och ska äta lite mat innan jag åker ner till stan igen för att ta bussen mot stockholm. Jag fasar inför resan. 6 timjävlar alltså men det är såå värt det. Har haft en rolig dag på jobbet och självklart fick jag fin besök. Johi och Eric tittade införbi. det var kul, synd nog så hade jag lite kunder så jag kunde inte prata så länge som jag velat men snart är jag tillbaka i kalmar och då ska jag och Johanna leka.
jag måste packa färdigt det sista med. Glömde ju tandborsten trots att jag skrev att jag skulle packa ner den..

Hörs vi inte på vägen så hörs vi imorgon för jag kommer nog vara helt slut när jag kommer fram runt midnatt.



Jag längtar till sommaren..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag har träffat den där galna, lite knäppa och så den där argbiggan. Hur många är ni egentligen? ;D



Längtar till du kommer hem igen. En gång i veckan, sa vi ju, love ;)

2010-03-31 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0