älskade grodan

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag målade en tavla till Thereses ännu inte födda son aka "grodan".Jag kan inte förstå att han är här om bara 90 dagar. Längtar så tills jag får hålla honom och skämma bort honom med massor av saker. Jag har precis ramat in tavlan och tänkte visa er hur resultatet blev. Jag vet ju att Therese inte ser detta eftersom hon sitter på bussen på väg hit från oskarshamn. Jag är väldigt stolt över denna tavla.. Hoppas den gillas!!


Jag har censurerat "Grodans" namn om någon undrar över det

Kommentarer
Postat av: Anja - Mamma till Mathilda

fasen vilken fin tavla! va duktig du är :)

2010-03-16 @ 08:17:49
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0