Almost there....


Nu är håret svart igen ..



Nu har jag börjat packa. Kommer behöva göra 100 ändringar innan jag är färdig. Har iallafall fått med mig dom flera kläderna jag vill ha och allt krims krams jag ska ha med mig upp. Det blir inte så många skor som jag egentligen vill ha med utan bara 2 par högklackat och sen mina jumpadojor och mina tygskor får följa med. Dom kommer tycka jag är störd haha men det gör ingenting :) Jag hatar att åka ifrån mina kläder och bara kunna ta med mig ett viss antal. Jag kommer alltid på försent att,  Ja fan den skulle jag ju haft med mig.. typiskt mig.


Nej nu ska jag packa vidare och sen se Navi och sen sova. Nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0