28 mars 2010

God morgon,

Jag har då lite av en huvudvärk måste jag erkänna. Känns tungt. Igår blev allting som det inte skulle blir så jag protesterade med att gå och lägga mig när kl var halv sju, och jag sov till klockan var halv tio så jag missade earth hour. Min dag bjuder inte på ett jota, eller jo. Jag ska deklarera så allting är i sin ordning. Och jag är så sjukt sugen på sushi så jag funderar på att ta bussen ner till stan. Undra om dom har öppet? hmm.

Frukost så länge? Ja tack.. Puss på er så länge


VAD ÄR KLOCKAN EGENTLIGEN?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0