25e mars 2010

God morgon solstrålar.

Häär sitter jag halvklar för en playdate med min Johanna. Det ska bli kul att få träffa henne. Vi träffas inte så ofta trots att vi bor 10 minuter ifrån varandra. Det måste(ska) vi bli bättre på!!! Vi ska iallafall promenera i solen och darling ska bjuda mig på lunch, vilket jag ser fram emot :).. Jag måste ta mig ner på stan efter 2 för att prata med min kollega med. Och sen vill jag ju förbi GinaTricot.. Ska försöka hålla mig därifrån men det kommer nog inte gå så bra..


Jag målade om naglarna igår..Titta va fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0