17 mars 2010

God morgon,

Jag har varit vaken i någon timme men bara betett mig som en zombi. Fy i helvete va jag är trött idag. Men det är bara att rycka upp sig för om några timmar ska jag vara på jobbet. Stänger ikväll och jag ska cykla in. Det suger att vädret suger mer än va de suger men så är det.. Jag är glad så länge det inte börjar regna. Annars så händer inte mycket alls. Ska träna när jag kommer hem, har gått ner 1 kg denna vecka så varför inte fortsätta gå ner så de syn någon gång. Man vill ju kunna se resultaten med :)





Zombii Mimmi och Solen tittade precis fram :) Härligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0