sommar sommar sommaar

 
Jag har rakpermanentat mitt hår. 
På första bilden är mitt hår blött och det är fortfarande rakt :D Vattenkrig någon???







Härlig dag men mycket soooooool och lite shopping. Jag och Jeanette åkte in till stan för att möta upp Helana på en lunch fika. Det var sååå kul att få träffa henne igen. Har inte träffat henne sen vi tog studenten(2008). Hoppas jag kan få jobb här uppe så jag kan umgås med henne oftare. Tidigare idag var jag och jeanette på en lång promenad ute i solen med teo och hund. Härligt som satan och jag älskar STOCKHOLM! Alltid ser man något nytt och aldrig detsamma. Jag gillar att inte behöva se samma ansikten på stan varje dag. Nu ska jag spela lite kort eller liknande. Imorgon blir det tidig dag i kungsängen med folket och på kvällen åker jag till Gotland för att fira midsommar och umgås med min BÄSTA vän!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad skönt för dig att slippa tänka på luftfuktigheten! :D

2010-06-23 @ 08:16:42

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0