sista dagen i stockholm...









.. blev en riktig njutar dag med sol och bad, kubb och badminton och avslutningsvis pizza till middag. Underbart! Jäkligt tråkigt att tiden går så fort när man har kul för jag skulle kunna stoppa tiden och bara vara kvar föralltid.
MEN nu är jag framme på kära gotland och sitter i vardagsrummet och är faktiskt ganska trött. ÄR SUPER GLAD över att jag är här och hoppas dagarna går sakta för jag vill inte tillbaka till Kalmar. Det enda positiva i kalmar är familjen, Johanna och Mika men själva staden suger get pung. Men nu ska jag fokusera på gotland efter en resa på 6 timmar totalt, urk. Nu ska jag sova för jag är dööööötrött..


Imorgon är en ny dag. God natt på eir alle sammens!! poss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Som sagt, vi får lämna K-town och så blir livet great!

2010-06-24 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0