Jag älskar mitt liv!!



Träffade min älskling ungar och busade med dom hur mycket som helst!!


Jag och Therese har varit ute varje dag på stan och shoppat och fönster shoppat och fikat, ätit allmänt bara myst!!


Kollat leksaker och babysaker och jag kunde inte låta bli!


Kyckling och sweets chilitoast med AS god sallad..


Efterrätt med kaffe på det.




Det här är det jag har hunnit med just nu på Gotland. Det är sjukt mycket snö här alltså men jag älskar det, speciellt när det inte är snöstorm. Just nu mår jag som en prinsessa och jag älskar att jag är hos min Therese och på GOTLAND!!! Jag älskar verkligen den här ön. Har träffat många gamla vänner och jag hade verkligen glömt bort hur mysigt det är här. Ikväll ska det komma hit några vänner så ska vi fira Therese födelsedag. Det ska bli väldigt mysigt. Imorgon ska jag ut och göra stan osäker med vänner. Det ska bli hur kul som helst faktiskt!!

Nu ska jag umgås med min älskade vän!! Hoppas ni har det bra vart än ni är i Sverige. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0